Az új etalon: leleplezték a teljesen új Mercedes S-osztályt
Szuperfejlett fedélzeti elektronikával, komoly négykerék-kormányzással és minden korábbinál nagyobb luxussal támad a stuttgartiak zászlóshajó modellje.
Szuperfejlett fedélzeti elektronikával, komoly négykerék-kormányzással és minden korábbinál nagyobb luxussal támad a stuttgartiak zászlóshajó modellje.
A négykarikás gyártó négy év után felfrissítette négykerék-hajtással is rendelhető kompakt modelljét.
A stuttgarti márka zászlóshajó kategóriás modellje igazi technológiai tűzijátéknak ígérkezik.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl gyengének találják az alaptípus V8-as biturbó motorját.
A praktikus karosszériaváltozat felára mintegy 0,6–1,2 millió forint a szedánhoz képest.
A modernizált technikával támadó középkategóriás szedán hazai alapára 14,75 millió forint.
Hangos sportkipufogóval és állítható futóművel támad a szupersportos családi autó.
A V8-as gázolajos erőforrás nyomatéka még a legsportosabb S8-ban lévő benzinmotorét is meghaladja.
A két bajor cégnek, az Audinak és BMW-nek egyformán a negyedével estek az eladásai az idei második negyedévben, a Mercedes is hasonló eredményeket vár.
A Honda új fejlesztésű légzsákja az ígéretek szerint minden korábbinál nagyobb védelmet biztosít.
A kompakt szedánt kívül és belül egyaránt átdolgozták a Toyota prémium márkájánál.
A hagyományos autós értékeket villantja fel az újdonság.
A bajorok két legyet ütnek egy csapásra, az új gázolajos motorok nagyobb dinamikát biztosítanak szerényebb károsanyag-kibocsátás mellett.
A bajor gyártó sportos crossovere mostantól már fejlett plugin hibrid hajtáslánccal is rendelhető.
A bajor gyártó középkategóriás szedánja frissített külsővel és modernizált technikával támad.
A bajor gyártó a jelek szerint elérkezettnek látja az időt népszerű középkategóriás szedánja ráncainak felvarrására.
A bent ülőknek semmi baja sem lehet, ha 10 méterről 7,62 milliméteres golyók záporoznak feléjük.
A négykarikás német gyártó hazai kínálatában máris felbukkant a nemrégiben leleplezett négyajtós A3.
Sokak örömére a bajor gyártó népszerű modellje várhatóan nem kap túlságosan nagy hűtőrácsokat.
Az új tulajnak lesz vele némi munkája, mindenesetre úgy tűnik, hogy ezzel az oldtimerrel megéri foglalkozni.